ד"ר פלדמן: "כבר ניתנו עשרות מיליוני חיסונים ותופעות הלוואי הם שוליות"

    צבי טסלר No Comments on ד"ר פלדמן: "כבר ניתנו עשרות מיליוני חיסונים ותופעות הלוואי הם שוליות"

    ד"ר זאב פלדמן מנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בשיבא, קורא לכלל הציבור לצאת ולהתחסן ויוצא כנגד השקרים על החיסון, "אין שום בסיס לטענות על פגיעה בפוריות, על הידבקות בקורונה מהחיסון, שהרי אינו מכיל כלל וירוס ועוד כל מיני שקרים"

    חיסון. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    16:01
    08.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נעצר פלסטיני בחשד למעורבות ב'פיגוע משיכה' בבנימין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר זאב פלדמן, מנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בשיבא, יו"ר ארגון רופאי המדינה ומ"מ יו"ר הר"י, קורא לכלל הציבור לצאת ולהתחסן בהקדם, לדבריו, "המפתח לחזרה לחיים לצד הקורונה הינו ההתחסנות. כך נגיע להתחסנות עדר, נשחרר את ישראל לחיים שגרתיים לצד מחלת הקורונה עם כמה מאות חולים ביממה".

    ד"ר זאב מביא לדוגמא מדינות מהעולם, "לאחר יותר מ-27 מיליון שהתחסנו כבר בארה״ב, יותר מ-12 מיליון שהתחסנו כבר בבריטניה, ויותר מ-3.5 מיליון שהתחסנו כבר בישראל אפשר להגיד שתופעות הלוואי שוליות, זמניות ברובם המכריע של המקרים, ושהסיכון מהנגיף עולה פי כמה מונים על הסיכון מהחיסון. כל השאר- פייק ניוז", אומר בנחרצות ד"ר פלדמן.

    ד"ר פלדמן משיב לטענות השקריות ואומר, "אין שום בסיס לטענות על פגיעה בפוריות, על הידבקות בקורונה מהחיסון, שהרי אינו מכיל כלל וירוס ועוד כל מיני שקרים המופצים ברשתות ללא כל ביסוס".

    לכן אומר ד"ר פלדמן, "כל מהססי ההתחסנות – הסיכון האישי בחיסון מזערי, הסיכון לתחלואה מקורונה לכם, לילדיכם ולהוריכם גבוה. לכו להתחסן. ומי שלא מתחסן מאבד את הזכות להתלונן".

     



    0 תגובות